Els Efectes Encadenats
QUÈ HE APRÉS?
Com tots els treballs, ens va posar la part teòrica de cada màquina senzilla que nombrat a la pregunta anterior, però justament a l'inrevés.
Hem vist un vídeo on uns nois d'una escola feien el projecte de realitzar efectes encadenats, llavors el professor va dir que ho fariem nosaltres i es així com ens vam posar mans a la obra.
En el meu cas no ho he vist divertit aquest treball ni de lluny, a més que no trobo el perquè ho hem fet, potser per fer alguna cosa diferent? És que seguríssim que a la majoria li ha agradat, però perquè ells gaudeixen fent manualitats, a altres com jo que no ho fem no li posarem el mateix entusiasme que es¡ls altres ni per molt que ho intentis. Cada vegada que pensava en aquest treball em deprimia.
Teniem una idea que era bona i començava caient la canica hi havia una "trampilla" que la tirava cap abaix i que funcionava amb dos cistelles on queien dos cotxets, després havia un recorregut amb forma d'espiral que portava a diferents plans inclinats, llavors queia a una palanca on hi havia una pilota saltarina, llavors la canica s'impulsava a la següent palanca on es trobava la següent pilota saltarina, després hi havia uns recorreguts que portaven a una politja on queia la canica i s'aixecava un paper que posava els noms dels integrants del meu grup. Però vam tindre que canviar de idea perquè sabíem de sobres que no funcionaria (jo almenys), després vam tenir una idea que no la puc explicar perquè no recordo com era, i el resultat ho vam fer completament improvisadament.
Hi van haver dues coses que em feien molta ràbia , bueno tres; el treball en sí, la Maria que em posava dels nervis dient que era un fàstic tot, i al final poc temps abans de que ens cridessis per avaluar el treball, havia fet la canica un recorregut perfecte amb la palanca que tenia a la mà, que pena que no ho haguessim gravat ni que la Maria ni tú ho hàgueu vist, però després vam intentar fer-ho però res, només una vegada que va tornar a pasar no més bé que la primera però estava bé, doncs cap dels dos vau tornar a mirar ni a gravar. Després vam seguir provant, però res, ella m'anava dient a mesura que passava el temps que em rendís, però li deia que no, de fet hi va haver una ocasió que abans de que es queixés per (he perdut el nombre de vegades), li vaig dir que ja sabia lo que anava a dir, i a continuació em contestà "Què?" i llavors vaig respondre: "Que em rendeixo." I no estava equivocada. A la oració anterior vaig afegir lo següent: "Doncs rendeix-te si vols i tens tantes ganes, però jo no ho faré, jo no em rendeixo fins al final". I així va ser, tot i que a les 15:40h aproximadament vas dir que recollíssim, (i ningú et va fer cas), vaig seguir provant i gravant amb el mòbil de la Maria.
Jo no tinc cap mena de dubte sobre que hem sigut les que més material hem portat. Idees diverses, materials diversos. De fet havia portat més material que qualsevol persona ha vist que teniem, per exemple havia portat taps de suro, alguna caixa, una mica de cartró d'aquell tou, ...
Quan em vaig enrecordar de que tenia que escriure els portfolis, em va fer una mandraaaa, però aquí estan. Després m'enrotllo molt i això que estàs llegint m'ha costat més de 2 hores, Imagina aquest temps per cada portfoli.
Però jo vull saber una cosa, si aquest any en el segon trimestre combina la nota del treball dels plàstics i dels efectes encadenats, i aquest últim és la primera vegada que ho fa, amb que posaves la nota als cursos anteriors apart de amb els plàstics i robòtica/electricitat? Vull dir, quin era el treball que substituïa al treball dels efectes encadenats?
Com tots els treballs, ens va posar la part teòrica de cada màquina senzilla que nombrat a la pregunta anterior, però justament a l'inrevés.
Hem vist un vídeo on uns nois d'una escola feien el projecte de realitzar efectes encadenats, llavors el professor va dir que ho fariem nosaltres i es així com ens vam posar mans a la obra.
COM M'HA AVALUAT?
Doncs aquest treball no m'ha agradat, quan va dir que ho fariem em vaig quedar pensant si era una broma, estava convençuda però no va ser així.
(No insinuo que aquesta fos la meva cara quan ho vas dir simplement es sembla però la meva era entre sorpresa i ja m'ho esperava)</
(No insinuo que aquesta fos la meva cara quan ho vas dir simplement es sembla però la meva era entre sorpresa i ja m'ho esperava)Doncs aquest treball no m'ha agradat, quan va dir que ho fariem em vaig quedar pensant si era una broma, estava convençuda però no va ser així.
(No insinuo que aquesta fos la meva cara quan ho vas dir simplement es sembla però la meva era entre sorpresa i ja m'ho esperava)</
En el meu cas no ho he vist divertit aquest treball ni de lluny, a més que no trobo el perquè ho hem fet, potser per fer alguna cosa diferent? És que seguríssim que a la majoria li ha agradat, però perquè ells gaudeixen fent manualitats, a altres com jo que no ho fem no li posarem el mateix entusiasme que es¡ls altres ni per molt que ho intentis. Cada vegada que pensava en aquest treball em deprimia.
Teniem una idea que era bona i començava caient la canica hi havia una "trampilla" que la tirava cap abaix i que funcionava amb dos cistelles on queien dos cotxets, després havia un recorregut amb forma d'espiral que portava a diferents plans inclinats, llavors queia a una palanca on hi havia una pilota saltarina, llavors la canica s'impulsava a la següent palanca on es trobava la següent pilota saltarina, després hi havia uns recorreguts que portaven a una politja on queia la canica i s'aixecava un paper que posava els noms dels integrants del meu grup. Però vam tindre que canviar de idea perquè sabíem de sobres que no funcionaria (jo almenys), després vam tenir una idea que no la puc explicar perquè no recordo com era, i el resultat ho vam fer completament improvisadament.
Hi van haver dues coses que em feien molta ràbia , bueno tres; el treball en sí, la Maria que em posava dels nervis dient que era un fàstic tot, i al final poc temps abans de que ens cridessis per avaluar el treball, havia fet la canica un recorregut perfecte amb la palanca que tenia a la mà, que pena que no ho haguessim gravat ni que la Maria ni tú ho hàgueu vist, però després vam intentar fer-ho però res, només una vegada que va tornar a pasar no més bé que la primera però estava bé, doncs cap dels dos vau tornar a mirar ni a gravar. Després vam seguir provant, però res, ella m'anava dient a mesura que passava el temps que em rendís, però li deia que no, de fet hi va haver una ocasió que abans de que es queixés per (he perdut el nombre de vegades), li vaig dir que ja sabia lo que anava a dir, i a continuació em contestà "Què?" i llavors vaig respondre: "Que em rendeixo." I no estava equivocada. A la oració anterior vaig afegir lo següent: "Doncs rendeix-te si vols i tens tantes ganes, però jo no ho faré, jo no em rendeixo fins al final". I així va ser, tot i que a les 15:40h aproximadament vas dir que recollíssim, (i ningú et va fer cas), vaig seguir provant i gravant amb el mòbil de la Maria.
Jo no tinc cap mena de dubte sobre que hem sigut les que més material hem portat. Idees diverses, materials diversos. De fet havia portat més material que qualsevol persona ha vist que teniem, per exemple havia portat taps de suro, alguna caixa, una mica de cartró d'aquell tou, ...
Quan em vaig enrecordar de que tenia que escriure els portfolis, em va fer una mandraaaa, però aquí estan. Després m'enrotllo molt i això que estàs llegint m'ha costat més de 2 hores, Imagina aquest temps per cada portfoli.
Però jo vull saber una cosa, si aquest any en el segon trimestre combina la nota del treball dels plàstics i dels efectes encadenats, i aquest últim és la primera vegada que ho fa, amb que posaves la nota als cursos anteriors apart de amb els plàstics i robòtica/electricitat? Vull dir, quin era el treball que substituïa al treball dels efectes encadenats?
Made by Nuriley 1912
Comments
Post a Comment